Se_lin bence boşa endişeleniyorsunuz Çünkü zaten yürümesi için çok erken dokuz aylık Diyorsunuz. 1,5 yadına kadar noramlökabul edilen bir durum. Şu an yürürse normal olmaz erken yürümüş olur zaten. Oturma konusunda ise evet haklısınız fakat geç oturan bebeklerde var benim arkadaşım bebeyle 8,5 aylık yeni yeni biraz başlamış oturmaya. Siz Zaten doktorlara gitmişsiniz bir sıkıntı olsa söylerlerdi belki gelişimi biraz ağır ilerliyordur her bebeğin farklı. Mesela benim bebeğim sekiz aylık şu an ama hiçbir şekilde emekliyemiyor