Hope77 merhaba? Geçen sene annem 53 yaşında kolostomi oldu. İlk ameliyatında bagirsaklari dışa aldılar poşet taktılar devamlı onu çıkarıp yeniden takıp temizlemek gerekiyordu 1 buçuk ay sonra yeniden ameliyat oldup bağırsak i içeri aldılar. İkisi de zorlu ameliyatlardi.. içeri aldıktan sonra 1 ay boyunca pansuman yapıldı, oradaki deliği özel bu bezle doldurup tamamen kapanana kadar 1 ay hep onu ordan çıkarıp yeniden doldurup bantliyorlardi..