Tuvalet eğitimini başarıyla bitiren annelere sormak istiyorum. Eğitime başladığınız dönemde sabahları bezi kuru oluyormuydu ve özellikle kakasını saklanarak mi yapıyordu? Eğitime başlamak için bu 2 işaretin önemli olduğunu söylüyorlar genelde ama benim 28 aylık oğlum sabahları fulll dolu bezle uyanıyor ve kakasını gizlenerek yapmıyor. Birde ben lazimliga alışsın istemiyorum sonrasinda birde klozete alıştırmakla ugrasmiyim diye ama bu konudada fikirlerinize talibim. Hemen baslama gibi bir planım yok henüz ama yaz sonuna kadar halletsek iyi olacak gibi.