Hanımlar merhaba . 10 aylık oğlusum . 6.ayinda ek gıdaya geçtik . O zamandan beri su da vermeye çalışıyorum . Biberondan içmiyor . Ayran vs içiyor su içmiyor . Alıştırma bardağı belki içer diye aldım yok ondan da içmiyor . Kaşıkla veriyorum 1 2 damla içiyor geri puskurtuyor . Lütfen bana suyu sevdirecek yada kolay içeceği başka bişey bilen varsa söylesin. Su içmiyor olması canımı sıkıyor ne yapabilirim ? Yardımcı olanlara şimdiden çok teşekkür ederim 🙏🏻💝