Bebegime 3 no mama gectim mamayi hazrladım tadina baktigimda balik tadi geliyodu dedim 3 no boyle heralde yarisini da kullandim ama icime bi kurt düştü mama bozukmu acaba diye kullanlar sziin de tadı oylemi icinde balik yagı mı var yoksa bozukmu merak ettm ya insallah bozuk mamayı yedirmemisimdir bebegime 😔