Nscaslan34 ben Aslı bebek için mahalle fırınına rica edip kumbara koydum. Biriktiği an göndereceğim. Önceden de Fatma bebek için koymuştum. Çok şükür onun ki birikti. Kumbarayı boşalttığımda da gönderdiğim paranın dekontunu fırın sahibine gösteriyordum.
Aslında her esnaf, özellikle fırınlar bir kumbara koysa bu bebekler için dünya kadar para birikir. Hem yardımlar da doğru yere gider 🙏