Normal bir durum benim kızım da şu an 5 aylık onunda öyle oldu hatta iltihap gibi bir şey aktı biraz. Doktorumuz bunun gayet normal olduğunu hatta iz olmasa bile aşının tutmuş olacağını ama bu şekilde kabuklanma vs olduğu durumda espriyle vayy sen de eski toprak çıktın bizdensin diye hitap ettiğini söyledi😂
Yani kısaca aşırı derece iltihap akımı kanama vs olmadığı sürece normal bir durum😇