Bugün o kadar çok ağladıki mahvoldu yavrum ne adam akıllı karnini doyurdu ne gazını cikarabildi nede uyudu bütün gün boyunca ağladı bide sizin bebeklerin beslenmesi nasil uyandıklarında kaç ml içiyorlar bebegim erken dogdu çok yavaş kilo aliyo vicdan azabı çekiyorum bakamıyorum diye😭😔