Nerden başlasam bilmiyorum, yakın zamanda bebeğim için bu teşhis konuldu. Ameliyat vs derken şimdi patoloji sonucu bekliyoruz ve doktor kötü huylu bi tümor olacağını %80 ihtimalle söyledi. Yaşadıklarımızı anlatmaktan ziyade etrafında, çevresinde,hiç bu tanıyı almış ve tedavisini görmüş diye duyan annelerimiz var mı?