Kızlar bişey sormak istiyorum mamadush baby kangurum var oğlum içinde biraz kaldıktan sonra ağlamaya başlıyor. Çıkarınca susuyor bugün şortla koydum biraz çıkartınca bacaklarının arkasına iz yapmış. İçinde küçük yastık var onu takmam gerekiyor mu benim oğlum 4 bucuk aylık ama popo bölümü çok uzun geliyor bana bacaklarını çok açıyor gibi anlamadım.