Bebeğim 6.5 aylık, her besinin ardından soğuk sıkım zeytinyağı versem de su içirsem de kâr etmiyor, bu hafta içinde 2 kere lavman yapıldı 😢 gün kurusu kaynatıp içirdim, gün kurusunu ezip verdim yine de gaitası yetişkin insan gaitası gibi sertti 😞 neler yapabilirim doktoruna danışacağım probiyotik gibi bir şey verirler mi lütfen akıl verin 🙁