Elizzzzz2022 Bugun annemın arkadaşları sesli bi şekilde bebeğimin üstüne geldi kucakladılar biranda bizim ki bağrış çağrış cinnet geçirdi resmen..4.5 aylık henüz..sizce travma olmuş mudur😭
nefesinannesi33 Elizzzzz2022 benim bebeğimde geçen gün kuzenim ve yengemde aynı şeyi yaptı sonraki hafta ben onlardaydım gülücekler attı bu kez. Bence travma olmamıştır korkmayın bebekler arada korkabiliyorlar böyle
Elizzzzz2022 nefesinannesi33 cok teşekkürler..ne biliyim ilk defa başımıza geldi baya sürede sakinleşemedi bir türlü sonunda uyuyakaldı
nefesinannesi33 Elizzzzz2022 kıyamam ya çok kötü oluyor öyle olunca ama bi şey olmaz annesi o bizden başkasını tanıyamıyor artık yeni yeni tanımaya başladığı için yabancılara karşı aşırı tepki verebiliyor yinede bebeğin karşısında yüksek sesle konuşmasınlar uyar istersen