Sdmte bende 11 aylıkti mamadan kestigimde hem biberonu bırakmıs oldu hemde ek gıdayı iştahla yiyor mama çok etkiliyordu uyurken bile isterdi gece sırf açlıktan değil ama alışkanlığından kalkıp mama içip öyle uyuyordu mamayi bırakınca gece beslenmesini de kesti şuan 13 aylığız tamamen ek gıda haftada 3 veya 2 gün devam sütü veriyorum