Guzel anneler merhaba.. gecen gun post actim cok yazan olmadi basina gelen oldu mu merak ediyorum. Kizimin sag gogsunun icinde oynayan mercimek tanesi kadar bisey var dogdugundada vardi. Komsum korkuttu beni bu iyi bisey degil diye kontrole goturdum hemen doktor ultrasona bile gerek duymadi 2 yasina kadar gecer. Emdigi icin senden gecen hormonlar kaynakli dokunma ovma oynama gecer dedi. Basina gelen oldu mu nolursunuz yardimci olun doktor bisey yok diyo ama anne yuregim iste durup durup agliyorum sonra kiziyorim bisey yok bisy yok allah beterinden korusun baska imtihanlar vermesin… komsum psikolojimi bozdu. Bir daha da gorusmicem zaten😞