Valla dertleşmekse dertleşmek çare aramaksa çare aramak deyin ne olur yardım edinde köpek diş çıkarıyoruzz 16 aylık 2 gündür ömrümden ömür gitti sinirlerim okadar gerildi okadar yıprandımki şu 2 gündür çok zor uyuyo uyamdığında bangır bngır bağrıyo ama ağlamka değil bildiniz bağrıo kendini yırtıyo hayırı duyar duymaz vuruyo kendini yere asla bişeyden mutlu olmuyo camda dişaarda dururdu ondada durmuyo karanfil zeytinyağ, tedagil kullanıyoruz ama bu akşam calpol verdim çünkü öğlen uyandığından beri ağlıyo ona sebep uyudu şimdi başka neyapsam naasıl kolaay çıkarır o böyle kendinide benide mahvediiyo