Bartu_meryem bende oğlumu 2 buçuk yaşında alıştrdm sizin gibi tek seferde kestim bazen söyledi bazen altına yaptı bu böyle bir ay devam etti ama asla kızmayın yapsa dahi çok büyük korku oluşabiliyo ben hiç kızmadm ama bıktım da kıyafet yıkamaktan en son çözümü buldm iç çamaşırlarını üç tane bıraktm çekmecede ona da anlttım bak bunlar temiz yaparsak tuvaletimizi biter diye ki yaptı da her yaptığında gittik birlikte temizi aldık baktı gördü bitiyo başladı yok başka demeye ve böyle böyle alıştırdm gece de gündüzde yok artk çok şükür inanın kendi gidip kontrol ediyodu varmı yokmu çamaşırı diye sevdiği karakterli aldm pis oluyo dedm sizde bi deneyin isterseniz bide çişi şişeye de yapmaya alıştırırsanız dışarısı için çok kolaylık oluyor erkek çocuklarında ben çözümü öyle buldm çantamda bi şişe gezdiririm her zaman çünkü belli olmuyo ne zaman geleceği ☺️😂