Melisbugi geçmiş olsun. Gaita testi olmadan rota tanısını koymak biraz olmamış yanii.. basit bir viral olabilir. Şimdi kimi duysam salgın var diyorlar. Dün bizde bronşiolit olduğumuz için hastanedeydik. Bi sürü çocuk vardı o sebeple yatan. Ve o kadar çok kusma ishal varsa, rota olsun olmasın hastaneye gitmelisiniz sıvı kaybını önlemek için. Benimde oğlum 23 aylık ocak ayında hastanede yattık ishal kusma sebebinden. Serum veriyorlar en azından biliyorsun ki vücutta sıvı dengeleniyor. İştahının toparlanması ise ondan sonra 3 haftayı bulmuştu.