Cok iyi bir annesin sayende o kadar çok farkındalık kazandım ki gerçekten babalık neymiş nasıl yapılırmış seninle öğrendim…
Eşim :)
Not:esim babasiz büyümüş
Bunu da çok fazla kitap okuduğum ve her okuduğumu onunla paylasip anlattığım için dedi , kendisi okumaya fırsatı olmasa da her söylediğimi can kulağıyla dinler ve uygular 😇
Ve bu beni coooook mutlu etti 🥰