Ek gıdaya gecen bebeklerinizde emme sıklığı azaldı mı acaba? Oğlum 8 aylık ve gündüzleri neredeyse çok az emiyor hem ilgisi çok dağınık hem de ek gıdaya çok düşkün bir bebek resmen memeye burun kıvırır oldu, gece de emmese sütüm kesilecek diye korkuyorum:( sizler de durumlar nasıl?