Elifmoms Kızlar ışkın diye bir şey var doğu Anadolu da olanlar bilir dağda yetişen bir bitki emzirirken bunu yemenin sakıncası var mıdır acaba?
Kadifemsii Elifmoms geçenlerde yedim sakıncalı olabileceği aklıma gelmedi . Bi değişiklikte olmadı zaten ne kadar yiyeceğiz ki
Mugela07 Elifmoms ay ben bunu pazarda gördüm geçen nasıl yeniliyor o 😂 bak nasıl da karşıma çıktı çok merak etmiştim
Yusufagahinannesi Elifmoms ayy canım istedi. Valla bende çok severim ama hiç bilmiyorum dokunur mu gaz yapar mı vs
Elifmoms Mugela07 kız bende ilk defa yedim aşırı ekşi güzel bir şey 😂 ya eşim alıyordu da hep geçen sene hamileydim yemedim şimdide emziriyorum zararı olur mu bilemedim. Üstünden soyup yiyorsun 😀
Cnsl123 Bende geçen gün ilk defa yedim ya tuza batırılıp yeniliyor muş yada şekere ama ben hiç beğenmedim ekşimsi tuhaf tadı 🥲bazıları çok severek yiyor
Balkaymakannesi89 Elifmoms hiç bir zararı yok bizim bölgemizde yetişiyor benimde 8 aylık bebeğim var emZiriyorum ve memlekete geldim birsürü yedim hiç sorun yok 🤣