Selam kızlar oğlum 2 buçuk yaşında son 1-2 aydır aşırı derece de sinirli inatçı sürekli vuran sıkan bağıran ağlayan bi cocuğa dönüştü. Hiç kimseyle ve hiçbiyerde mutlu değil. Kimse onu sevmesin dokunmasın laf atmasın yaptığı herhangi bişeye gülmesin istiyor. Ne oldu nasıl oldu anlamıyorum ilk başlarda sendrom diye üstüne düşmedim ciddiye almadım ne yaptıysa hoş gördüm geçici dedim. Ama artık dayanılmaz bir hal aldı. Ne aileme gidebiliyorum ne akrabalarıma hiçkimseyi istemiyor. Herkese vuruyor herkesten nefret ediyor. Henüz konusmaya başlamadı cok az tek tük konusuyor onlarda net değil. Derdini anlatamıyor yani. O kadar huysuz ki evde burnumuzdan getiriyor hep konusmaya bişeyler anlatmaya çalışıyor ama kalabalığa girdik mi hiç sesi çıkmıyor herkesten kaçıyor akranlarıyla konusmaya çalışmıyor sadece oynuyor. Herkesin garip bakışlarından bıktım. Melek oğlum gitti yerine baska bi cocuk geldi sanki. Düzelirmi yoksa hep böylemi gider ? Ya da nasıl davranmam gerek? Bilmiyorum😞