Babykaraniko benim bebeğimde 4 aylıkken iştahsızlık başladı beşinci ayda uyurken bile zor yediriyordum mamayı o yüzden beş bucuk aylıkken ek gıdaya başladım tadımlara sadece beş aylıkken üç delikli biberona geçtim ona geçince tabi ilk iki gün çok zorlandı boğulcak gibi oluyordu ama hemen alıştı şükür korkmayın ilk başlarda boğulcak gibi oluyor siz üç delikli alın bence bebeğim şu an on aylık hala üç delikliyle gayet rahat içiyor o dönemlerde iştahsızlık oluyor benim bebeğimin bir de dört aylıkken dişleri çıktı ondan kaynaklı biraz da belki sizinki de diş çıkarma sürecine girmiş olabilir geçiyor ama süreç biraz uzun sürüyor mamayı bile değişmiştim ben ama bir şey farketmemişti yedi aylıkken normale dönmüştü