Merhaba Annelerim sorum şu 5aylik bebeğim var sma confort mama kullanıyorum 3aydir çokda memnunum ama bebeğim 4gundur sadece gece uykusunda içiyor gündüz hicbirsekilde iciremiyorum.biberonumuz avent 1delikli acaba mamadanmi bıktı yoksa akış ayarını yani 3delikli başlığa geçmem gerekirmi belkide çenesi yoruluyor artık içmek istemiyor nedendir sizce yaşayan varmı? mamayı değiştirmeli miyim ?