Deletedmom0099 Aydzhan anneden bebeğe hormon geçtiği için kanama olursa korkma demişti doktorum. akıntı ve kanama sanırım 15 güne kadardı normal sayılması. tabi devam ederse yine de doktora danışmakta fayda var
Mimoza-kizim Aydzhan benim doktorum anneden bebege gecen hormonlardan dolayi bebekler adet gorebiliyor korkma ama yinede kontrol icin getir demisti
ebruneco1108 Aydzhan selam benimde kızım bir kac günlükken bezinde kan gördüm hemen doktoru aradım ve normal olduğunu söyledi ama siz yinede doktorumuza danışın
Deross Aydzhan anneden bebeğe hormon geçtiği için 15 gün normal demişlerdi hatta memeleri de ilk bir ay hafif şiş oluyor
Deva22 Aydzhan yeni doğum yaptığımda hastaneden çıkış yaparken bize de adet kanaması olabilir normal demişti doktor. İki üç günlükken iğne ucu kadar bir kan vardı bezinde
superanne2 Aydzhan kristallesme de olabilir internetten bir bakın aynı mi benim dediğim bebek aç kaldigindan kristallesme olabiliyor ve kan ile karıştırılabilir. Sık sık emzirin
Eylul-sena-33 Aydzhan ikinci kızım şuan 9 aylık o doğduğunda bizdede üç dört gün süren kanama ve akıntı olmuştu çok şaşırmıştım ama gayet normal korkmayın demişti dpktprumuz onbeş güne kadar normalmiş
Aydzhan Doktorumuza danıştık gayet normal dedi o da sizin söylediğiniz gibi anneden geçen hormonlar nedeniyle 15 güne kadar kanama olabiliyormuş ama ister istemez endişeleniyorum