Merhaba anneler, bebeğim 3 ayda sadece 300 gram almis, hiç birşey yemeyor, önüne koyduklarmi yere atıyor, sadece yoğurtlu çorbaları seviyor.. aslında ilk başlarda kilosu gayet iyiydi,ancak ek gıda ile birlikte hiç bişey yememeye başladı. Sadcee emmek istiyor,bu şekilde olanlar nasıl davrnadilar ,yere atma olayını nasıl unutturdular. İstahlari nasıl açıldı.