Kızlar iyi akşamlar 🌸 instagram da bim markası bezle alakalı Bi paylaşım gördüm ve çok şaşırdım. Çünkü bu bezi çok fazla kullanan ve memnun kalan insan var. Belki yalandır bilemiyorum ama göz göre göre de aynı bezi kullanmaya devam edemem sanırım. Sizler bana bez markanızı sızdırma olasılığını söyler misiniz ? Birde fiyatta da çok pahalı olmayacak şekilde 🙃 gündüzleri sık değiştiriyorum fakat gece bu saatler de değiştirip sabaha kadar duruyor bez. O yüzden sızdırma yapmayan pişik konusunda sıkıntı çıkmayacak bir bez markası araştırıyorum. Ve okadar çok marka var ki beynim yandı