Arkadaşlar merhaba. Benim bebeğim 4 aylık ve genel olarak kakasını hep memede iken yapıyor ya da yapmaya çalışıyor. Memede rahatladığı için normal diye düşünüyorum ama bazen yapamıyor tabii yine de ıkınmaya devam ediyor. Ikın ıkın bu sefer de çok terliyor ve doğru düzgün ememiyor. Acaba benimle aynı durumda olan var mı yani aslında memede bu şekilde kaka yapması normal mi bunu merak ediyorum?