Sanırım bir çeşit yeme bozukluğu yaşıyorum. Yani umarım öyle değildir ama bir şeye sinirlenince, kızınca vs tepki vermek yerine yemek yemeye başlıyorum ama normal yemek değil böyle ağzımı doldururcasına ve hızlı bir şekilde ve bu beni acayip rahatlatıyor. Yaklaşık 2 aydır var ben de. 2 aydır 4-5 kere yaşadım bunu. Sizce psikiyatriste gitmeli miyim? Böyle birşey yaşayan var mı ?