Betii34 Selam anneler 5 ci günüm işe basladım kızım henüz alısamadı gun icinde meme krizine. Giriyor uyumuyor cünkü memede uyumaktan baska türlü uyumuyordu bu sürece nasıl alıstiracagım bu konuda tecrübeli annelerden öneriler bekliyorum teşekkürler
Metonunannesi Betii34 bende 9 aylıkken ise başlamıştım oğlum şuan 14 aylık emerek uyuyor bakan kişi çok zorlanıyor evin içinde küçük bı bebek arabası aldım onunla gotur getir yapıyorlar uyuyor ama hala uykuya dalması koca bı problem bakalım belki başka fikir veren cikar
Elif311 Betii34 bilgn yok sadece öneri akşamları falan eve gittiğinizde uyutacağınız zaman ayağınızda falan uyursanız sizde artık emsin sonra ayağınızda sallayın
Ebruyksl Betii34 ben işe başladığımda bebeğim 2 aylıktı. Emziğe alıştırdığım için çok problem yaşamamıştık çok şükür. Emzik kabul ediyor mu?
BARTUMOM Betii34 ben oğlum 8 aylikti ise başladığımda emiyordu ki hala emiyor 17 aylık ve Doğduğundan beri emerek uyuyor ama babannesine hiç sorun çıkarmadı emzikte emmedi hiç
Betii34 Elif311 ayakta sallanmıyor besikte sallanmıyor ya telefonda resim video filan izlerken uyuyor yada tv izlerken ananesini yoruyor biraz alısana kadar
Betii34 Ebruyksl yeni dogdunda birkac ay emdi sonra bıraktı emzikli bebekleri görünce emziklere dalıyor denicem emzik alıcam bide öyle denicem
Asyaveannesi04 Betii34 bende pazartesi başlayacağım bebeğim 4.5 aylık emzik de emmedi 🤦🏻♀️ Babybjörn de uyutuyorum sonra beşiğine koyuyorum inşallah çok zor olmaz 🥲