Seher2410 Kızlar kot pantolonumu 60derecede yıkamıştım giydikten sonra çok bollaştı eski haliyle alakası yoktu. 90da yıkarsam çeker mi ki eski haline gelmesi için ne yapabilirim 🥹ucuz olsa içim yanmayacak malum fiyatlar pahalı 🥺
Babybloom Seher2410 kot pantolonu yüksek derecede yıksmsmnız gerekir, 60da yıkafığınız için bile bollaşmış olabilir zaten. 90da yıkamayı denemeyin bile