Esra-17 yani bu teselli mi olacak bilmiyorum ama eğer ki bebeğinin sagligi keyfi yerindeyse böyle şeyleri kafana takma boyu da uzar kilosu da artar çabucak büyür benim bebegimin boyu ve kilosu yaşıtlarınin cok üstünde gören herkes yaşını bir iki yaş büyük diye tahminde bulunuyor ama gel gör ki doğduğundan beri neredeyse her ay hasta artık gittiğimiz hastanelerde neredeyse ahbap olacağız hep dua ediyorum allahim ne zaman böyle 4 5 ay hastanelere gitmicez artık