Yasemin58 aynen ama biz sadece klipsin çıkacağı gün kullandık, doktor öyle demişti. Onun haricinde hiç kullanmadık. Gerek yok bence. Bardak kullandık bir de biz. O iyi oldu. Klipsin beze takılma ihtimali var demişlerdi. Ondan çekindim açıkçası. Bir beden büyük bez almanızı da tavsiye ederim.