Asaf_11 Bu kadar zor bir süreç olduğunu asla tahmin etmiyodum.Çok şükür ki bitti .Sizde durumlar ne anneler ?
nefesinannesi33 Asaf_11 bizde 4 aylığız bebeğim 3 4 gündür daha sakin acaba fırtına öncesi sessizlik mi bu 🤣🤣 neler yaşadınız acaba
bambiii Benim kızım 5 aylık oldu bugün 4. Ay atagını yaşadık mı yaşamadık mı anlamadım ben acaba vakti mi gelmedi. Siz neler yaşadınız?
Asaf_11 bambiii sürekli ağlama krizleri, hep kucakta durmak istemesi ,meme reddi ,gece uykusundan çığlık ata ata uyanmalar ve bu tam 2 hafta falan sürdü aşırı yıpratıcı bir süreçti
Asaf_11 Cansus of gerçekten çok zorluydu bu kadar yıpranacagımı tahmin etmiyodum .Ama geciyo eninde sonunda
Asaf_11 nefesinannesi33 bende öyle düşündüm dedim galiba yok öyle birşey abartılmış falan ama hayır abartı değilmiş onunda en kralını yaşadık 😂😂
Asaf_11 Erguvn evet hemde ne ağlama acaba sütüm mü yetmiyo diye kendi kendimi de yiprattiğım oldu kucakta sallayarak emzirdigim zamanlar bile oldu aç durmasın diye
Talyaninannesi Erguvn Ayyy bizde 3 ay 8 günlüğüz bende diyorum ki kızım memeye koyuyorum neden agliyo ayağa kalkıyorum gezerek emziriyorum susuyo oturuyorum agliyo, kalkıyorum geziyorum sallıyorum emziriyorum meğerse atak yasiyormusuz demi bu atak böyle mi oluyor…
Kgg28 Asaf_11 hiç emmediği oldu mu acaba bizimki kafasını geriye atıyo bi dk tutup bırakıyor uyku harici hiç almak istemiyo mama vardı evde bende bu ay hep verdim yoksaherseyi denedim almıyor yani biberonu alıyor uyuyup uyanınca gece emiyor 5 dk filan atak diyorum bende yaşadınız mı böyle bişey 4 ay 24 günlük bitmek üzere
Erguvn Asaf_11 ayyy 1 aydır öyleyiz ağlıyo kısa emip bırakıyor. Ağlıyor almıyor deli olacagım. Geçiyor mu düzeliyor mu yaniii :((
Erguvn Asaf_11 ben de süt mü az diyorum doymuyor mu diyorumm.. bunla alakalı değil yanii değil mii. Ahh bu ataklar
cupacakes Asaf_11 bebeğim çok uysaldı hic atak haftası vs takip etmezdim ta kii 4. Ay atağını görene kadar . Gerçekten kabus gibiydi şimdi 16 aylık hala atak haftası takip etmem anlamam bile ama o atağı unutamıyorum .
Asaf_11 cupacakes Gerçekten unutulacak gibi değil o ağlama sesleri hala kulaklarımda Allah birdaha yaşatmasın hiçbirimize
Asaf_11 Kgg28 yok hiç o kadar olmadı bende evet ağlama kriziyle tutmuyodu sakinlestiriyodum salliyarak sonra mememi tutturuyodum ama zaten sık sık az emiyodu 2 3 dakika ve en çok beni yıpratan bu oldu aç mı diye düşünüp hep emzirdim
Kgg28 Asaf_11 sizin biraz daha iyimiş biz de uyku dan beklerken atağı beslenmede yakaladı ne zaman tutarsa isterse o zaman emiyor bizim ki bakalım inşaşlah düzene tekrar girer