Anneleriimm 7,8 adet kaktüs aldm ve balkonuna koyacagm maglum yaz ayı ama bizim evin sağında solunda ve önünde hiç ev yok yani tek bizim ev var ve balkonumuz aşırı büyük ve açık olduğu için her yeri çok rüzgar alıyor. Smdi koydum balkona ama uçar eder ya da direk güneş ışığı görür de ölürler mi ki diye de düşünüyorum. Sizce ne yapmalıyım
İçeri koyacagm cam önüne ama saksilarm büyük camın önüne sığmıyor sizce ne yapmalıyım ?
Smdi alsam mı iceriiiiii ay çok kararsız kaldm