Ben emzirmekte çok zorluk çektim bebeği bir türlü tutturamadım üstelik hastanedeki hemşireler de tutturamıyordu bebek ağzını az açıyor falan diyip çok zor pozisyonlarda tutturuyorlardı sonra normal muayene için medipol megaya bebeği götürdüm muayene sırasında emziremediğimi söyledim doktor beni hastanedeki emzirme danışmanına yönlendirdi Hacer hanım üstelik ek bir ücret ödemedim bebeğim orda ilk defa doğru düzgün emdi beni belki onunla hiç karşılaşmasaydım mamaya başlamıştım Allah o kadından razı olsun istanbuldaysanız kesinlikle tavsiye ederim