Kızlar kırkım çıktı 2 hafta sonra tekrar kanamam başladı 4 gün aşırı yoğun sürdü ve bitti bittikten 3 gün sorna spiral taktırdım yani ramazandan 1 hafta önce takıldı ve hala hasta olmadım 2 ay olcak nerdeyse neden bu kadar gecikme olmuş olabilir bu arada hormonlu değil bakırlı spiral takıldı