Aysgllylcn benim bebeğim 4 aylık 2. Ay kontrolünde dr söylemişti . Tam kapanma olmadığı için işlem yapmayacağını söyledi . Daha çok titiz anneler de oluyormuş . Her çiş sonrası silinmemesi gerektiğini 💩 krem vs kaldığı zaman da çok detaylı temizlenmemeli gerektiğini söylemişti . Sadece banyo zamanı deri yumuşadığı için orası düzgün yıkatabilirsin demişti .. şu an da geçti ama kız çocukların da tekrarlanan bir durummuş .. çok fazla ıslak mendil ya da kuru pamuk kullanmamaya dikkat edin