arkadaşlar sezaryen doğum oldum 22 gün önce. doğumda sonda takıldı. ve o yaklaşık 1 gün kadar kaldı. sondayı çıkardıktan sonra idrarda 2 hafta kadar yanma yaşadım, antibiyotik kullandım fakat o günden beri idrarımın geldiğini asla anlayamıyorum. sık sık kendi irademle tuvalete gidiyorum. bazen yeni anne telaşından unutuyorum. artık kasıklarımda baskı oluyor adet sancısı gibi. o zaman aklıma geliyor. idrar kaçırma yaşamıyorum. ama idrarımı anlamıyorum. doğumumu yapan doktor ile görüştüm. zamanla anlayacaksın dedi. ama 22 gün oldu. bunu yaşayan oldu mu? ne yapmam lazım?