Selam güzel anneler 16.bucuk aylık kızım var ise basladım evde oldum zamanlar pek emmez ısırırdı deyim yerindeyse 1 fırt ceker giderdi baze 1 sefer emerdi bazen günde ise basladim 5ci gun alistirmaya calisiyorum fakat meme de uyumaya alisik oldundan baska türlü uyumuyor gözaltlari morardi damarlar belirginlesti gün de 1 sefer gelmeye calisiyorum eve gelmedim zamanda telefon izlerken yada tv izlerken uyuya kalıyor yani kisacası meme krizlerini nasıl atlattırabilirim tecrübeli annelerden önerileer bekliyorum tesekkürler