alchn 2.5 yaşında oğlum var uzun yolda araba tutuyor.. mecburi gitmemiz gerek 8 saat yol şurup flaan olur mu ki
Tecrubelianne alchn 15 saatlik yola gittim oglum giderken cok kustu gelirken gobek deligine caprazlama yara bandi yapistrdim hic kusmadi
Minnakkk alchn beni de yol tutuyırdu eskiden gobek deliğine capraz bant yapıstırıp yolculuk yapmıstım belki psikolojik ama cok iyi gelmişti 😃 bir de Bi dönem kızım da da olmustu kusma kullanmadım ama bulantı için bileklik varmıs eczanelerde bizim gecince gerek duymamıstık Bi arastırın isterseniz
Sebastiann alchn bileklerine çapraz olacak şekilde yarabandı yapıştırın ortasına 5 kuruş falan koyun baskı yapsın dr öyle söylemişti
Elif311 alchn benşde aynı şekilde araba tutuyor eczaneden hap alabilirsiniz yalnız acayip uyku yapıyor oda sıkıntı aslında
CaglaCeylin Ilac vardir muhakkak bi sorup sorusturun, cok mola vermeye bakin, onu oyaliyacak degisik yeni oyunacaklar alin.
lollapalooza İşe yarıyor mu bilmiyorum (kendim denemedim) ama göbek deliğini yara bandıyla çapraz kapatmanın işe yaradığını yazmış bazı anneler. Benim kızımı da tutuyor. Geçen 5 saatlik yolda iki kere çıkarttı. Otobüse binerken ne çok aç ne çok tok olsun. Yol boyu çok bir şey yiyip içmesin. Yiyecekse de tuzlu şeyler verebilirsiniz çubuk kraker gibi. Uyku saatine denk gelirse de çok güzel olur.
lollapalooza alchn Merhaba. Sabah 11 den be ri yoldayız. 2 saat eşimin memleketinde durduk, yola devam ediyoruz. Göbeğine bant yapıştırdık ve kusmadı. Yolda eline hiç bişe vermedim bu sefer. Kahvaltı yapıp çıktı. 15:30 gibi çorba. İnşaAllah son bir saatimizde de kusmaz.
Sinem2 alchn benim iki kızımı da araba tutar uzun yolculukta. Eczeneden metpamid şurup aldık uzun yolculukta kullanilyorz işe yarıyor