yagizinannesiiiiiiiiii Nasıl diyet yapıyorsunuz şimdi acilden geliyorum cok ağladığı icin gittim süt alerjisi diyordum hep ama doktorlar hayır dediler sonunda şimdi süt alerjisi dediler. Nasıl besleniyorsunuz öneriniz var mi ?
cemre_-34 yagizinannesiiiiiiiiii sut ve sut ürünü olan herseyden uzak durman lazım ama siz yine bir alerji doktoruna görünün belki süten başka alerjileride olabilir farkında olmadan deri testinde sonuç çıkar ona gore ilerlersiniz diyetinizi
selambensid yagizinannesiiiiiiiiii öncelikle çok geçmiş olsun. Dua et bebeğin emiyor.. Ve emmeye devam etsin çünkü mama arayışı o kadar zor ve hem anne hem bebek için yıpratıcı ki anlatamam. Kızım 4 aylıkken süt ve çoklu gıda alerjisi olduğunu öğrendik. Bebeğim beni etmeyi bıraktı. Emse daha kolay olurdu diye düşünüyorum. Çünkü diyet mamalar asla kilo aldırmıyor bebeğe. Ek gıdaya başladığın da daha zorlu geçecek çünkü eline bir çubuk kraker verirken bile içinde ne var ne yok okumak zorunda kalacaksın. Allah yardımcın olsun süt ve ürünlerini tüketme yoğurt yeme peynir yeme hatta bebeğin çok alerjikse içinde süt tozu olan bir kek bile yeme.. İnşallah ileri derecede değildir. Tekrar çok geçmiş olsun 🙏😔
yagizinannesiiiiiiiiii findikkurdum56 ısrarla ben yemiyordum peynir falan. Zorladılar ye dediler doktor da ye bilelim dedi. Dün yedim ondan önceki gün yedim. Dün geceden beri çocuk çatlayacak ağlamaktan 🥺 mukuslu kaka huzursuzluk uykuya dalamama reflu
ilknur0403 İyi akşamlar gaita testinde mi süt alerjisi çıktı bizde de mukuslu kaka çikti da. Doktorum azalt dedi. Ama ben mümkünse yemiyorum bir tane damla verdi her emzirmeden önce damlat diye lokosit yüksek çıkmış
selambensid yagizinannesiiiiiiiiii kendini kötü hissetme bu geçici bişey sen dediğim gibi yediklerine dikkat et yeterli. Yumurta alerjisi yoksa günde 1 tane yumurta ye haşlanmış. Çünkü yoğurt süt yiyemediğin için sütün azalmasın. Et ye tavuk ye balık tüket gün içerisinde kuruyemiş alerjisi yoksa 1 avuç fındık badem ceviz ye benim kızımın bütün bunlara alerjisi vardı.. Allah yardımcın olsun aklına takılan bişey olursa ister özelden ister burdan yazabilirsin elimden geldiği kadar yardımcı olmaya çalışırım 🙏😔
yagizinannesiiiiiiiiii selambensid cok sağolun bugun tekrar doktora gittim Oda süt alerjisi dedi. Sıkı diyet yapacaksın dedi yemiyorum aç geziyorum yeter ki oğlum iyi olsun cok üzülüyorum cok ağlıyor çünkü sizinde bebeğiniz ağlıyor muydu cok 🥺
selambensid yagizinannesiiiiiiiiii hiç susmuyordu saatlerce ağladığı oluyordu 😔 üzülmekten sütüm azaldı benim sonra mama vermek zorunda kaldım sen üzülme de sütün bebeğine yetsin 😔🙏