yigitinaannesii Kızlar bu antibiyotiği kullandınız mı? toz şeklinde 7,5 ml kaynamış beklemiş şu koymak gerekiyormuş ama şurup muhallebi gibi olur çünkü içindeki toz epey var. Anlamadım ben☹️
yigitinaannesii Selda03 Evet kullanmaya başladık. Bakalım henüz bir etki göremedim ama 3.günden sonra diyorlar etki. Allah şifa versin bebeklerimize♥️
Unhappy_ Ben kullandım aynen muhallebi gibi oluyor kullanma talimatlarını uygulayın içiniz rahat olsun Allah şifa versin