Bebeğim 4ay 14günlük kızlar bugün öğlen 13.30dan beri kesintisiz ağlıyor katıla katıla ama böyle susturamıyoruz. Normalde çok sakin bir bebek ama sanki etinden et koparıyoruz gibi şu saat oldu susmuyor. Gazını aldık karnını doyurduk kucakta gezdirdik calpol verdik diş kaşıyıcı verdik herşeyi denedik yok yok en son hastaneye geldik bekliyoruz burdan da bi sorayım dedim neden olabilir sizce? Ne yapmamı önerirsiniz?