Keremsmomm ben dogdugundan beri veriyorum dogdugunda zaten bir kac damla sonradan sonraya tatli kasigi ha maksat agzi temizlensin sutten sonra bide suyun yeri ayri zaten maksat karnini suyla doyurmak degil hem agiz içi hemde böbreklere direk su gitmesi icindi. Siz simdi yavastan tatli kasigi dolusu verebilirsiniz merak etmeyin zararli birsey degil 🖐🏼☺️ Bende bebegimi 6 inci ayin sonrarina kadar sadece su ve emzirme gittik halada veriyorum burda cok post gordum aratadabilirisniz bebege hic su vermeyip sonradan suyu sevdirmeye calisanlar oluyor siz simdiden baslayin bence ☺️ Gecmis olsunn