Merhaba benimde 28 aylık oğlum şimdi 22 aylıkken bıraktık bizde çok zor olur bıraktıramam ben dıyodum o kadar. Bagımlıydı yatarken onla gece sağdan sola dönüyodu uyanıyodu istiyodu bigün deneyeyim dedim yara bandı yapıştırdım oğlum uff oldubyara oldu doktor yapıştırdı dedım evet 3gün zorlandık uyandı gece ıstedı bantı gördü uff dedim tekrar tekrar anlatım baktı öptü kapadı 3gün sürdü kestik rahatladık uyanmalarımız bitti yemegımız düzene girdi biz böle bıraktık şükür düşündüğüm kadar Zor olmadı 🙂😇