Bi süredir buradayım ve elimden geldiğince annelere bu konuda yönlendirme yapmaya çalıştım. Bir çok anneye yazdım. Bebekleri pişik olmuş, gazı var ve gece uyuyamıyor gibi şeyler. İnanın bebeklerinizin sizinle iletişime ihtiyacı var. Bu yazıyı okuduktan sonra YouTube den prema sundari doğal hijyen yöntemi yazıp izleyin lütfen. Kendi tecrübemi yazacak olursam 4 aylık bebeğim ve hiç pişik olmadı, gazını kendi çıkarıyor ve geceleri huzurlu uyuyoruz ki ben kısmen bu yöntemi uygulayabiliyorum🙏 keyifli annelik moduna gecme zamanı 🌺💃