Duuyguu Merhaba sevgili anneler, 5buçuk aylık olduk yaz da geliyor. Güneş kremi konusunda beni aydınlatabilir misiniz? Ne marka kullansak, ne zaman kullansak🌸
Deletedmom_21 Duuyguu biz 8.5 ayligiz doktorumuz bize mustela 50 factor olanu önerdi onu kullanıyoruz
Gok01 Ben kızıma 7. Aydan sonra güneşe çıkmaya başladığı ay olduğu için kullanmaya başladım. Geçen yıl bioderma kullanmıştım çok memnun kaldım tatilde özellikle koruyuculuğu içerik olarak çok iyiydi.