AselLina1 Başlıkta yazdığım gibi kızımın çoğu penyesinde var leke çıkarıcı sıkıyorum yinede çıkmıyor makinada 😂 Bela gibi yapıştı kaldılar 😂😂 siz nasıl çıkartıyorsunuz ☺️
Asel2 AselLina1 ay kızımın adaşı 😊 aynı deren bende muzdaribim valla bana da söyleyin dostlar granül matik kullanıyorum bebeğim alerjik herşeyde kullanamıyorum 😊
Deletedmom_45 AselLina1 canim bebekler olan icin denedim yok cikmiyo en son aspirin aldim sprey olarak satılıyor kirmizi renkte en etkili bimin ki sıkıyosun 5 dk bekletiyosun sonra guzelce citiliyosun sonra makineye atiyosun eser kalmiyo valla 🤣
Dondurmalikahve AselLina1 Ben önce soğuk suya basardım annem leke sıcak görünce kıyafetin içine işler derdi sonra leke çıkarıcı ile çitilerdim bazende kıyafetlere özel tencerem vardı suda beklettikten sonra sabunlu suda kaynatırdım.
Edf Ben kaka bulaşır bulaşmaz hemen sabunla çitileyerek yıkıyorum sonrasında makınaya atıyorum o şekilde leke kalmıyor🤷🏻♀️
birtatlianneee Edf bende öyle 👍🏻 Deterjan olarak da duru granül sabun kullanıyorum daha leke hiç kalmadı
Gzide33 AselLina1 ilk yaptığında beyaz sabunla çitiliyorum sonra normal deterjanıyla makineye atıyorum çıkıyor
DiNoSaUr Çamaşır suyu ıle suyu karıştırıyorum fısfıs şişesine doldurup 2 fıs yapıyorum rengi açılmasın diye elimden bırakmıyorum ama hemen suya tutup çitiliyorum🙃
GokSuM AselLina1 beyaz sabun-soğuk su ile yıkayın, sonra makinede her zamanki gibi yıkayın. Sıcak su ile leke direkt kumaşa işler 😁 ya da elde yıkamakla uğraşmak istemiyorsanız deterjanlı ya da beyaz sabunlu soğuk suda bi gece bekletin ertesi gün bebeğinizin kıyafetlerini her nasıl yıkıyorsanız makinede yıkayın.
Nurcukk01 Doğal elite Home leke çıkarıcı tozu var onu kullanıyorum bizim kadar kıyafetine bok çıkartan yoktur herhalde hepsi geçti 😅
BelaCivciv AselLina1 Ben bekletemeden kaynar suya tutuyorum sonra sabunla çitileyip öyle makinaya atıyorum kalmıyor ama bekletince çıkmıyor maalesef😅
sukusu21 AselLina1 sonett tek gecerim soguk suyla ustunu alip bir legene sicak su ve camasir miktarina gore sonet sabaha kadar bekletip normal camasirini makinede yikadiginizda tertemiz oluyor sandik lekesinde bile etkili hemde yuzde yuz dogal coook oneririm
AselLina1 Ayy kızlar bundan sonra bunları deneyeyim bakalım 😂 geçmişte kalanları çıkartmaz dimi bunlar 😂 bi kaç kere taşırmıştır sırtına ama mıh gibi yapıştılar ya bekletmeden farmasinin leke çıkarısını kullanmıştım ama hiç bi işe yaramadı 🥺
Deletedmom_45 AselLina1 canim benim dedigim herseyi cikariyor inan sonunda kendi deterjaniyla yikayacagin icin zarar olmaz oglumda cok hassas duru granur kullaniyorum hiç sıkıntı yasamadim valla aspirin candır 🤣😍
Mamimo AselLina1 Homm bitkisel oxi, toz leke çıkarıcı kullanıyorum lekenin üstüne 1 ölçek döküyorum sonra 1 gece kaynar suya koyup bekletiyorum hiçbir şey kalmıyor. Çok eski, defalarca makineye atılmış yıkanmış olan kıyafetlerdeki lekeleri bile çıkardı
hilalhsnygt AselLina1 Bende e bebekten leke Çıkarıcı almistim baby me markaydi sanirimz yapar yapmaz kurumadan ondan döküyorum 2 dk bekletip çitiliyorum hicbir sey kalmıyor 😇
Bendiyebiri AselLina1 en doğalından yeşil kalıp sabun dene ama pislen hemen yap at makinaya. Çok bekleyince tam çıkarmıyor bazen. Ben kalıp sabunla iyice çitileyip makinaya atıyorum o şekilde gerçekten çıkarıyor. Dene bana dua edeceksin😂😂 beyaz da olur galiba bende yeşil var.