NoThing2Lose Yenidogan bebeklerinizde göz testi yaptırdınız mi bebeğim 8 günlük bize test hakkında bişey demediler gelinde demediler hafif şaşılık var gözünde normal sayılıyormus ama sizin bebeklerde de oldu mu
Zeynepga NoThing2Lose bebeğim 24 günlük gözlerini odaklayamadıkları için gözleri karışıyor. Bizim de bazen öyle oluyor 😇