Dondurmalikahve Hayırlı akşamlar Bi sorum var. 5 6 yaşlarındaki kız çocukları erkek çocuklarını sevmez mi bir de çok mu paylaşıma kapalı olur ona ait olanı kıskanır mı merak ediyorum.
Lunaluu Dondurmalikahve okulda çalışmıştım o yaş grubu genelde kız erkek ayrımını çok yapar mesela bir birinden tiksiniyormuş gibi yaparlardı. İçine kapanıklık normal değil tam tersi sürekli konuşup bişeyler paylaşma isteği çok yüksek oluyor.
Wonderful_mom Dondurmalikahve kizim 4.5 yasinda önceden tum bebekleri severdi bir kardeşini sevemedi ama paylaşım konusunda cok saf.. Ona hic birseyini vermeyeen cocuklarla bile oaylasir oyuncagini bazen sinir oluyorum bu davranisina.. azicik uyanik ol be kizim 😝
Selin1234 Dondurmalikahve benin iki kizim var 6 ,7 yaşlarımda hiç Dr sızım dediğiniz gibi değil bence ailen de kaynaklanabilir